Tekstgrootte
kleiner groter

Nieuws

Nieuwsberichten op deze website.

Jaarverslag 2018 ‘Hoe hoog ligt de lat?’

Klachtbehandeling is maatwerk, blijkt uit het jaarverslag 2018 van de ombudsman Groningen. Het tempo van het gemeentelijk handelen en de informatievoorziening zijn de belangrijkste thema’s.

Jaarverslag 2018 ‘Hoe hoog ligt de lat?’ - Lees verder...

Jaarverslagen 2018 Stichting WIJ en NBK

Voor het eerst brengt de ombudsman Groningen een jaarverslag uit van de klachten die zij behandelde over stichting WIJ en het Noordelijk Belastingkantoor (NBK).

Jaarverslagen 2018 Stichting WIJ en NBK - Lees verder...

Waar blijft mijn geld?

Een man moet lang wachten op de terugbetaling van het Noordelijk Belastingkantoor.

Waar blijft mijn geld? - Lees verder...

Bevestiging gevraagd

Een man die stopt met vrijwilligerswerk, ontvangt ondanks een duidelijk verzoek geen schriftelijke bevestiging van zijn afmelding.

Bevestiging gevraagd - Lees verder...

Verhuurders de dupe van gebrekkige informatievoorziening

De gemeente heeft per 1 juli 2015 het kamerverhuurbeleid aangescherpt. De (onbekendheid met deze) beleidswijziging heeft tot 6 onderzoeken van de ombudsman geleid.

Verhuurders de dupe van gebrekkige informatievoorziening - Lees verder...

Deel deze pagina op