Tekstgrootte
kleiner groter

Waar blijft mijn geld?

19.7.009 Noordelijk Belastingkantoor

Trefwoorden: terugbetaling

Een man heeft naar aanleiding van een eerdere klacht bij de ombudsman over het Noordelijk belastingkantoor (NBK) op 20 december 2018 duidelijkheid gekregen over zijn ruim 1 jaar oude bezwaar tegen de aanslag Zuiveringsheffing 2017. Tegelijkertijd krijgt hij ook bericht over vermindering van zijn aanslag Zuiveringsheffing 2018. Onderaan beide brieven staat dat het teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk zal worden teruggestort. Omdat de man deze bedragen op 12 februari 2019 nog steeds niet heeft ontvangen, richt hij zich opnieuw tot de ombudsman. De ombudsman gaat er achteraan. Het NBK laat de ombudsman per ommegaande weten dat de twee bedragen zijn klaargezet voor terugbetaling. De man zal de bedragen dus spoedig ontvangen.   

Deel deze pagina op

Nieuws

Sluiting Hemelvaartsdag

21 mei 2019

In verband met Hemelvaartsdag is het kantoor van de ombudsman gesloten op 30 mei 2019.

lees verder »

Jaarverslagen 2018 Stichting WIJ en NBK

15 mei 2019

Voor het eerst brengt de ombudsman Groningen een jaarverslag uit van de klachten die zij behandelde over stichting WIJ en het Noordelijk Belastingkantoor (NBK).

lees verder »