Tekstgrootte
kleiner groter

Waar blijft mijn geld?

19.7.009 Noordelijk Belastingkantoor

Trefwoorden: terugbetaling

Een man heeft naar aanleiding van een eerdere klacht bij de ombudsman over het Noordelijk belastingkantoor (NBK) op 20 december 2018 duidelijkheid gekregen over zijn ruim 1 jaar oude bezwaar tegen de aanslag Zuiveringsheffing 2017. Tegelijkertijd krijgt hij ook bericht over vermindering van zijn aanslag Zuiveringsheffing 2018. Onderaan beide brieven staat dat het teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk zal worden teruggestort. Omdat de man deze bedragen op 12 februari 2019 nog steeds niet heeft ontvangen, richt hij zich opnieuw tot de ombudsman. De ombudsman gaat er achteraan. Het NBK laat de ombudsman per ommegaande weten dat de twee bedragen zijn klaargezet voor terugbetaling. De man zal de bedragen dus spoedig ontvangen.   

Deel deze pagina op

Nieuws

Hulp of ondersteuning? Kostbaar verschil!

09 juli 2019

Een vrouw klaagt erover dat ze door WIJ Groningen niet is gewezen op de mogelijkheid van huishoudelijke hulp. Die is veel goedkoper dan de voor haar geïndiceerde huishoudelijke ondersteuning.

lees verder »

Adresverwisseling

02 juli 2019

Een vrouw komt maar niet in contact met het Noordelijk Belastingkantoor over een onterechte adreswijziging.

lees verder »